vineri, 9 iulie 2010

Mamasitaaa:X

Cu tot cu ploaia asta..( m-am plictisit de ea ) mi-am adus aminte de vara. Da , da , stiu ca si acum e vara , dar eu ma refeream la verile alea frumoase , in care la 11 noaptea eram prin fata blocului si ascultam muzica , vorbeam , ne jucam , sau ce mai faceam noi. Mi-e dor de vremurile acelea ;;) si de melodiile de atunci.

Acum cele mai multe melodii romanesti ,,sunt" in engleza , si au un singur vers care se repeta la nesfarsit. 8-|. Totusi , cei de la Narcotic Sound isi fac incet incet loc pe piata muzicala romaneasca. Dupa mai multe proiecte ce au iesit evidenta mai mult sau putin, ei revin cu o noua piesa, numita “Mamasita”. Aceasta este in colaborare cu Christian D., pe care probabil il veti recunoaste, deoarece este fostul membru al trupei Refflex.

Denumirea Narcotic Sound caracterizeaza foarte bine ceea ce vor cei doi sa transmita prin muzica lor: energie, un sound fresh si acid, cu voci dinamice, dar in acelasi timp calde. Baietii incearca sa adopte un sound mai original fata de aceleasi beat-uri ce sunt la moda acum in muzica romaneasca.

Revenind la piesa “Mamasita”, imi place ca este in limba portugheza, , mi se pare o melodie mai mult de vara, dar oricum cred ca va prinde foarte bine in cluburi si cine stie poate si in topurile muzicale. Tu ce zici?

Un comentariu: